Spojení: +420 272 660 644
Registrace Přihlásit se


Zapomenuté heslo

Specifika vzdělávání žáků s dvojí výjimečností na prvním stupni základní školy

Předkládaná monografie představuje téma dvojí výjimečnosti, tedy přítomnost speciálních vzdělávacích potřeb, převážně specifických poruch učení, v kombinaci s nadáním či mimořádným nadáním u žáka. V prvních kapitolách jsou charakterizovány základní teoretické koncepty vztahující se ke specifickým poruchám učení, jejich charakteristice a specifickým projevům v mladším školním věku. Dále je vymezena terminologie nadání a mimořádného nadání, jeho identifikace a specifické projevy ve vzdělávání. Všechna teoretická témata jsou charakterizována z pohledu tuzemské a zahraniční literatury. Těžiště monografie tkví v kvalitativním výzkumném šetření realizovaném s běžnými a speciálními pedagogy, jehož cílem bylo zmapování možností úprav vzdělávacího procesu, přístupu učitele a využití vhodných vzdělávacích strategií ke zefektivnění vzdělávacího procesu žáků s dvojí výjimečností.  
ISBN:978-80-210-9560-1
EAN:9788021095601
Počet stran 121 stran
Rozměr 148×210 mm
Datum vydání 2019
Pořadí vydání 1.
Vazba kniha, brožovaná vazba
Jazyk český
Autor: Petra Baranová
Autor: Ivana Márová
Nakladatelství Masarykova univerzita
Tématická skupina 2 - Společenské vědy; osvěta
Neprodejná publikace. Publikaci je možné poptávat zde: https://www.press.muni.cz/
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Další informace